Τετάρτη, 26 Μαρτίου 2014

Πελαγία Κουκίδου /Ερεθίσματα της ψυχής/ερωτικά 1/δύο ποιήματα




René Magritte La profondeur du plaisir ...aprile 1948

« κλέψε με »

κλέψε με
πάρε κάτι δικό μου παρέα να γερνάς
κι απάνω του να γέρνεις την χαρά σου
κλέψε με
πάρε το βλέμμα μου να βλέπεις να γελάς
και την ευχή μου σαν ανοίγεις τα φτερά σου

μα άφησε μου κάτι δικό σου
την μυρωδιά σου απ`το κορμί
ένα σου λάθος, το όνειρο σου
άστα και φύγε πριν την αυγή

κλέψε με
πάρε μαζί τα ποιήματα μου για παρέα
μία παλιά φωτογραφία ερωτική
κλέψε με
όχι στο τώρα, μα όταν ήμουνα πιο νέα
και το φιλί μου ήταν για σένα φυλακή

μα άφησε μου κάτι δικό σου
άσε τον ίσκιο σου στο προσκεφάλι
θα το αντέξω το βάσανο σου
μα μη γυρίσεις κοντά μου πάλι..


The Salon in the Rue des Moulins



" Μ π α γ κ λ α ν τ έ ς "

    πόσο σκληρά πέφτουν βροχές
    μέσ`τα πορνεία του Μπαγκλαντές
    εκεί που μοιάζουν οι ψυχές με καταιγίδες
    πόσο ματώνουν τα κορμιά
    χωρίς ανθρώπινη αγκαλιά
    και ζητιανεύουν την χαρά ως κι ελπίδες

    πόσο τα σώματα πονούν
    πόσο τα βλέμματα ριγούν
    κι 'η ηδονή' ξεσπά με ψεύτικα σινιάλα
    φοβάται μήπως προδοθεί
    κι αφήσει λίγο να φανεί
    πόσο της λείπει της μητέρας της το γάλα

    ω ! πόσο απάνθρωπες βροχές
    νυχθημερόν στο Μπαγκλαντές
    κει που ο αγοραίος δεν τολμά να ξαποστάσει
    κει που τα σώματα 'επαιτούν'
    κει που οι καρδιές αιμορραγούν
    και τρέμει την ηχώ η φωνή, για να ξεσπάσει..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου