Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014

Μαρία Βενέτη/ Αναρριχήσεις/ τρεις λέξεις για αγάπη/τρία ποιήματα


Τρομάζει η αγάπη



Είναι παράξενα απαιτητική πολλές φορές, που αναρωτιέσαι μήπως και υιοθέτησες κάποιο από τα μπάσταρδα παιδιά της

τρομάζει κι αυτόν που την νοιώθει ακόμη
Μην απορείς
Έχει και τέτοιους κλώνους η αγάπη ξέρεις
γιατί;
Για να διαπρέπει η καθαρότητα της
Ξεπετάγονται από το πουθενά και αποδυναμώνουν όλη την αληθινή πρόθεση της
Δυο λάθος κουβέντες την πιο ακατάλληλη στιγμή ένα πείσμα,δυο τρις εγωίσμοι
κι έχουν τελειώσει όλα
Μάθε να σωπαίνεις χωρίς να σημαίνει ότι κάνεις λάθος
Μάθε να ακούς, χωρίς ποτέ να γνωρίζουν ότι ήσουν γνώστης
Μα τι λέω...........
Συμβουλεύω εσένα εγώ;
Τι να σου λεω τώρα.............κι αν θα στα πώ άραγε θα καταλάβεις;
βγήκαν τα ξώγαμα στην φόρα του χαρακτήρα
.........διεκδικούν πατρότητα


Ξύπνα αγάπη
Sleeping Venus, 1625
                                                                   Ξύπνα αγάπη μου

                                                              Πρέπει να ετοιμαστείς και δεν σε παίρνει ο χρόνος
Καρδιά μου
θ' αργήσεις
δεν θα σε περιμένει
Ξύπνα μάτια μου
Θα σβήσει το χαμόγελο σαν φύγει ο ήλιος κι εγώ θα πάψω στα όνειρα σου να γίνομαι επισκέπτης
άνοιξε πόρτες στην φυγή
βγές απο κει
δεν ανασταίνομαι σε όνειρα
μόνη ανασαίνω
κι εσύ μισός θα ζεις
Μισή ζωή για δυό ούτε κι ο θάνατος δεν καταδέχεται να αγοράσει
Ξύπνα αγάπη μου
....σε μια ανάσα που θά χει άξιο αγοραστή να σπαταλήσουμε
Να δούμε μαζί τον ήλιο
Μες στα μάτια
μην αργείς..........

Απουσία 

René Gruau,1947

                                             Αν γνωριζόμουν με την καταραμένη απουσία,

να είσαι βέβαιη ότι θα εμπόδιζα την παρουσία να μ' αγγίξει
και ούτε καν θα έκανα ποτέ τον κόπο για να συστηθώ
Φεύγω διάολε
Ακολουθώ τα 'χνάρια,τους δρόμους τους δικούς της έχω πάρει,μα όχι την κατεύθυνση
Α.......
Και ένα τελευταίο

Ήμουν αλήθεια.
αυτό του χάρισα
το πρόχειρο περιτύλιγμα τον ξεγέλασε
..........Βαθύτερα δεν έψάξε ποτέ του

Χάρη δεν κάνω, ούτε σε μένα να αρέσω,
ίσως, γιατί με αγαπώ πιο πάνω απ' τον καθένα.....
Κι αυτή δεν την αγάπησε κανείς
......
Απουσία!!!!
περίμενε ....
μισό φιλί και έρχομαι
σσσσσσσ......μην φωνάζεις
Κοίτα;
κοιμάται
Δεν θα τ'αντέξω μεσα στα μάτια να με δεί
Μόνο στα όνειρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου